Bij Cultuurhuis Garenspinnerij- De Kunstmachine vinden we het superleuk om samen muziek te maken. Natuurlijk leer je tijdens je individuele lessen steeds beter spelen op je eigen instrument, maar samen muziek maken geeft vaak nóg meer plezier!
Wist je dat we een Elementair Orkest hebben die onder leiding van een dirigent klassieke stukken instuderen, maar ook verschillende popbanddjes voor kinderen en jongeren hebben? Daar speel je samen met andere muzikanten leuke nummers, leer je luisteren naar elkaar en ontdek je hoe het is om écht samen muziek te maken. Of je nu viool, cello, blokfluit, gitaar, drums, piano, zang of een ander instrument speelt: samen spelen geeft een hele nieuwe dimensie aan muziek maken!
Benieuwd hoe dat eruitziet? Kom dan gerust eens kijken bij een open repetitie van ons Elementair Orkest.
📅 Donderdag 2 juli
🕟 16.30-17.30 uur
📍 Cultuurhuis Garenspinnerij- lokaal 0.9
🕟 16.30-17.30 uur
📍 Cultuurhuis Garenspinnerij- lokaal 0.9

